Už nás vyzkoušelo přes 18 tisíc lidí

Tomáš Malíř

3.11.2015 09:26

V tuto chvíli spolupracujeme se stovkou obsahových partnerů. Přinášíme vám denně výběr toho nejlepšího z různých zdrojů ve 14 kategoriích. Při výběru obsahu kladou naši zkušení editoři důraz nejen na možný dosah a čtenost každého textu, ale především na kvalitu. Mezi obsahovými partnery jsou tedy nejen největší česká vydavatelství, ale i menší weby a blogy, které třeba nemají nejvyšší návštěvnost, ale jak jsme zaznamenali, jsou u vás pro svůj originální obsah velice oblíbené.

První čtyři měsíce ostrého provozu nám ukázaly vaše preference. Většinu připomínek jsme zapracovali do verze 1.1, kterou bych prvních měsících označil za nejdůležitější. Váš feedback je pro nás hnacím motorem v dalším vývoji.

Nová verze nabídne vlastní zdroje informací

V průběhu příštího roku se chceme spustit verzi 2.0 která naváže na úspěch stávající verze. Z připravovaných funkcí je nejdůležitější zejména možnost vybírat konkrétní zdroje informací v každé kategorii nebo přidávat vlastní. Aplikace bude také podrobně vyhodnocovat priority uživatelů a nabídne jim relevantnější obsah.

Aplikace již nyní obsahuje algoritmus, který na základě interakcí uživatele dokáže relativně přesně určit, která klíčová slova ho zajímají. V tuto chvíli zatím sbíráme data a v další verzi aplikace budeme schopní řadit články na základě skutečného zájmu našich uživatelů. Tapito bude na začátku roku 2016 dostupné i na platformě iOS a Windows.

Angažovanost uživatelů je u článků i reklamy výrazně nadprůměrná

Za první čtyři měsíce jste si zobrazili více než 8 milionů obrazovek a přečetli přes 16.000 článků. Průměrná proklikovost se u článků publikovaných v aplikaci Tapito pohybuje na úrovni 7 %, v případě reklamních formátů jde o 6 %. Tyto hodnoty jsou vysoce nadprůměrné. Pro srovnání, průměrná proklikovost reklamy v mobilních aplikacích obecně se pohybuje pouze v rozmezí 1-2 procent v závislosti od druhu reklamních formátů.

O tom, že vás Tapito baví, svědčí i vysoká interakce. Přibližně 19 procent článků si uživatelé zařadí mezi oblíbené k pozdějšímu přečtení a zhruba deset procent článků následně uživatelé sdílí na sociálních sítích. Nejoblíbenější obsahové kategorie jsou zpravodajství, technologie a cestování.

 

Děkuji za Vaši přízeň, snažíme se Tapito stále zlepšovat. Pokud máte nějaké návrhy, prosím dejte nám vědět na ahoj@tapmedia.cz. Váš názor pro nás hodně znamená. 

 

Tomáš Malíř

Founder & CEO


WebTOP 100